Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 27.07.2017, 00:39

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть сайт нашої школи
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дай руку першокласнику

 

 

 

Завжди відкриті двері в нашій школі

Для вас, маленькі наші школярі,       

На вас чекають світлі, гарні класи.   

І з радістю стрічають вчителі.         

 

 

         10 порад батькам першокласників  

            1. Не перевантажуйте новою інформацією.

  2. Розповідайте позитивні історії зі свого шкільного життя 

           3. Не наголошуйте на оцінках

           4. Не лякайте школою

           5. Купуйте шкільні приналежності разом із дитиною

           6. Грайте в школу 

           7. Почніть жити за новим розпорядком 

           8. Ознайомте дитину з годинником.

           9. Більше командних ігор.

           10. Тренуйте увагу і пам’ять 

 

Поради психолога батькам майбутніх першокласників

 

1.Для дитини ви -  зразок мовлення, адже діти вчаться
мови, наслідуючи. Слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов’язково говоритиме
так, як ви.

 

2.Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі
слухають її, спілкуються з нею, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо
роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене
вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.

3.Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні
роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування
поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес
розвитку дитини в школі.

4.Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в
атмосфері спокою, безпеки, любові.

5.У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси,
симпатії та антипатії, поважайте її неповторність.

6.Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і
спрямовуйте, але не підштовхуйте.

7.Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним
із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати на
смак різноманітні елементи навколишнього світу.

8.Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки,
аби їй було легше опанувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати,
малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі,
зображення тощо.

9.Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри
дитини. Гра – це її провідна діяльність, це її робота. Л. Виготський зазначав:
«Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».

10.Допомагайте дитині осягнути склад числа.
Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай
вона рахує до 10-20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можна
скласти 5, а з яких – 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ
арифметики, а не механічного запам’ятовування.

11.Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті,
уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок,
задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для
дітей.

12.Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і
обов’язково дотримуйтеся його виконання всіма членам родини.

13.Дитина повинна мати вдома певне доручення і
відповідати за результат його виконання.

14.Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку
дитини є спільність вимог до неї з боку всіх членів родини.

15.Не завищуйте і не занижуйте самооцінки
дитини, оцінюйте її результати адекватно, і доводьте це до її відома.

 

Тест, за допомогою якого можна визначити, чи хоче малюк іти до школи і що його там приваблює:

 

 

1.     Якби були дві школи - одна з уроками російської мови, математики, читання, співу, малювання і фізкультури, а інша лише з уроками співу, малювання і фізкультури, - в якій з них ти хотів би вчитися?

 

2.     Якби були дві школи - одна з уроками та перервами, а інша лише із перервами і жодних уроків, - в якій з них ти хотів би вчитися? 

3.      Якби були дві школи - в одній ставили б за хороші відповіді оцінки, а в іншій давали б солодощі і іграшки, - в якій з них ти хотів би вчитися? 

4.     Якби були дві школи - в одній можна вставати лише з дозволу вчительки і піднімати руку, якщо ти хочеш щось 
 запитати, а в іншій можна робити на уроці все що хочеш, - у якій з них ти хотів
би вчитися?

5.     Якби в класі у вас захворіла вчителька і директор запропонував би її замінити іншою вчителькою або мамою, кого б ти вибрав? 

6.     Якби були дві школи - в одній задавали б уроки додому, а в іншій ні, - в якій з них ти б хотів вчитися? 

7.     Якби мама сказала: "Ти у мене ще зовсім маленький, тобі важко вставати, робити уроки. Залишайся в дитячому 

 

 садку, а в школу підеш на майбутній рік", - погодився б ти з такою пропозицією?

 

8.     Якби мама сказала: "Я домовилася з вчителькою, що вона ходитиме до нас додому займатися з тобою. Тепер тобі не доведеться ходити вранці в школу", - погодився б ти з такою пропозицією?

9.     Якби твій друг (подружка) запитав, що тобі більш всього подобається в школі, що б ти йому відповів?

Проаналізуйте відповіді дитини. 

За кожну правильну відповідь дається 1 бал, за неправильну - 0 балів.

Якщо маля набрало 5 балів і більше, можна сміливо сказати, що він внутрішньо готовий до школи.

Добре було б простежити за тим, як грає ваше дитина з іншими дітьми, чи уміє грати "за правилами" не лише з однолітками, але і з дорослими.

 

Якщо результати тестування вас чимось бентежать, зверніться за допомогою до фахівців. 

 

 

Анкета для батьків першокласників

 

1.     Ваше прізвище, ім'я, по-батькові.

 

2.     Місце роботи Ваше і Вашого чоловіка ( дружини), де і ким працюєте.

        3.     Номер мобільного, робочого і домашнього телефонів.

        4.     Кількість дітей у вашій сім'ї, їхній вік.

        5.     Якими пестливими словами Ви називаєте дитину у сім'ї?

        6.     Який у дитини слух, зір?

        7.     Якими захворюваннями хворіє дитина?

        8.     Особливості характеру дитини ( уважність, спостережливість,

             цікавість, збудливість, дисциплінованість, скромність, чуйність

              тощо ).

         9.      Чи є в дитини власна бібліотека?

        10.   Чим любить займатися Ваша дитина?

        11.     Хто приділяє більше уваги (на Вашу думку) вихованню дитини 

             (батько, мати)?

       12.    Хто, крім батьків, бере участь у вихованні сина (доньки)?

       1З. Що ще Ви б хотіли повідомити вчителеві про свою дитину?

 

 

 

 

  

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • МОН України

  • ЖОІППО

  • Новоград-Волинська районна державна адміністрація

  • Новоград-Волинська районна рада

  • Новоград-Волинський районний відділ освіти

  • Навчальні заклади району
  • Скринька довіри

    Великогорбашівська ЗОШ © 2017
    Хостинг від uCoz